donderdag 18 augustus 2011

bodybalance

In mijn vorige berichtje schreef ik niet zo'n sporter te zijn...(helaas)
Je wil wel, maar ook hier is altijd wel weer een excuus om iets (niet) te doen.
Wel voelt het -vooral na afloop- heerlijk, en met een zeer sportieve echtgenoot en dochter moet je toch wat...
Daarom -en omdat het moest van ouders en mezelf- altijd wel iƩts gedaan...
Naar school fietsen vroeger(12 km/dag),paardrijden, volleybal, jazzballet, yoga, zwemmen, alles meer of minder fanatiek. Na mijn hernia en operatie 6 jaar geleden heb ik een poosje fysiotherapie gehad en ben daarna naar de sportschool gegaan (kon het verder zelf wel, dacht ik).


Er werden ook groepslessen gegeven en de bodybalance les is nu mijn favoriet! En geen rugklachten meer. In elk geval zijn ze met de oefeningen weer te verhelpen als je eens veel gezeten of fysiek hard gewerkt hebt. Het is een les, door les Mill's uit nieuw Zeeland ontwikkeld. Het wordt landelijk in meerdere sportscholen gegeven. Dus na de verhuizing naar Breda kon ik zo verder. Bij sportschool Medifit vind ik de sfeer prettig en de lessen leuk! En ook andere les Mill's lessen volgen of er zelfstandig sporten/fitnessen kan. Gister de draad na de vakantie weer opgepakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten