dinsdag 27 september 2011

Kookworkhop's

Hoe kun je afslanken leuker maken? Volgens mij door lekker te eten! Dan kun je het ook beter volhouden. Want waarom gaan de diëten met shake's en eenzijdige voeding op de duur toch mis? Omdat dat niet vol te houden is!

Afslanken valt niet mee... (weet ik uit ervaring) en ben je even goed op weg, dan is daar weer een verjaardag met lekkers en een uitstapje waar je ondanks het vele wandelen ook een portie poffertjes neemt. (Zoals laatst in de Efteling)
En niet alle lekkere dingen zijn ongezond...

Goed voor je lichaam zorgen is niet alleen op calorieën letten. Gezondheid is veel belangrijker! Dat we in Nederland gemiddeld 40 kg suiker per persoon per jaar eten is toch eigenlijk te gek!En de groente komt er meestal maar bekaaid af.

Omdat ik merk dat veel mensen in een bepaald patroon zitten en (vind ik ) best wel saai eten gaan we kookworkshop's starten. Het lijkt me een uitdaging om er wat van te maken en vast ook nog leerzaam...iedereen heeft toch foefjes die handig kunnen zijn in de keuken. Bovendien is het gezellig na het koken samen te genieten van de (hopelijk) smakelijke maaltijd. 8 december (feestelijk eten) staan als datum gereserveerd. Heb je zin om mee te doen? Stuur een berichtje. Prijsindicatie betaalbaar, we maken de balans op! We willen wel kwaliteit bieden met zoveel mogelijk biologische en mooie producten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten