zaterdag 17 september 2011

succesverhaal van Astrid

Onlangs kreeg ik een berichtje in mijn mailbox van een oud-cursiste van de Weight Watchers, die indertijd bijna gelijk met mijn start als coach daar, in Zevenbergen, begonnen is. Ze ging toen al zeer gemotiveerd van start en was vorig jaar (toen ik met "Wensgewicht" begon en daar stopte) al ettelijke kilo's kwijt.
Het is nu 1 1/2 jaar na de start en wow, Astrid kan trots zijn op zichzelf en haar doorzettingsvermogen, ik zie nu een elegante, zelfverzekerde vrouw! -37 kilo!
Geweldig en wat leuk dat ze dit liet weten en ik het ook op mijn blog mag zetten.

Ze zegt zelf erover: "Ja, ik ben zeer trots op mezelf want ik heb het zelf gedaan! En wat betreft doorzettingsvermogen, dat woord kent men niet geloof ik; als je ziet hoe snel mensen opgeven als ze een keer zijn aangekomen. Vorige week vroeg er iemand hoelang ik er over gedaan heb om dit resultaat te bereiken en ik zei 16 maanden. Zo lang? Is dan de reactie", waarop ik reageer met: ja maar ik heb het ook niet in 2 weken eraan gegeten."

Ik hoop dat het een motivatie is voor mensen dat het echt kan! Trek er wel -zeker als je veel kilo's kwijt moet- tijd voor uit op op een gezonde manier een blijvend resultaat te bereiken. En vooral doorgaan, ga je een keer de fout in of gaat het tijdelijk wat minder, je kunt de draad weer oppakken! Een verloren wedstrijd is nog geen verloren seizoen, maar zorg dat het een seizoen wordt waar je met een goed gevoel op terug kunt kijken!

voor het lijnen

op gewicht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten