dinsdag 28 februari 2012

Tijd voor actie!!

De lente zit weer in de lucht...het ruikt buiten weer anders en daarnet zaten twee koolmeesjes heftig in mijn buitenkast te scharrelen. Wie weet vinden ze er een plekje voor een nestje.

Gisterochtend ben ik naar de sportschool geweest en in de middag een uur fietsen naar een bijscholing. Dat voelde lekker! (En ik ben weer bijgepraat over borstvoeding.)

Bewegen maakt echt verschil, als ik een week flink gesport heb is de weegschaal erg aardig!
Dus: tijd (maken) voor actie!

Ik houd ook een actie in mijn praktijk, er komt een advertentie in het Haagse Beemden nieuws en iedere nieuwe cliënt die ik in maart mag verwelkomen krijgt -bij afname van het 10 consulten pakket- het boek "puur gezond in 8 stappen"  (t.w.v. 19,95)  cadeau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten